Днями стартувала інспекція відділень ПриватБанку на предмет доступності для клієнтів з обмеженими можливостями. Перевірку організовано Департаментом соціального захисту населення спільно з ФОК “Вікторія”.
У перший день проінспектовано 5 відділень: відділення “Універсальне” (проспект Центральний, 73), відділення “Бібліотечне” (проспект Центральний, 173/1), відділення “Миколаївське” (проспект Центральний, 12), відділення “Кобзар” (проспект Центральний, 122/9) та відділення “На Московській” (вул. Московська). Протягом місяця планується перевірити усі відділення банку.
За словами заступника директора Миколаївського регіонального управління ПриватБанку Наталії Кальченко у відділеннях ПриватБанку створені усі умови для обслуговування клієнтів з обмеженими можливостями. Відділення облаштовані пандусами або кнопками виклику спеціалістів. ПриватБанк продовжує постійну роботу з удосконалення умов обслуговування.
Вже не один рік у банку діє послуга замовлення картки додому для клієнтів, які не мають можливості вийти з дому внаслідок хвороби. Такі клієнти або їх родичі можуть замовити цей сервіс, подавши заявку на телефон клієнтської підтримки 3700.
Маючи картку ПриватБанку клієнту не потрібно в польшому навідуватись у відділення банку, адже платежі можна здійснювати за допомогою Приват24. Більш детальну інформацію можна дізнатись на офіційному сайті банку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий